loading...
اتول
علی رضا علاالدین بازدید : 327 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ﺍﺯ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﻭﻧﻤﺎﻳﻰ ﺍﺯ ﻛﺎﻧﺘﻴﻨﻨﺘﺎﻝ GT ﺩﺭ ﺳﺎﻝ 2003 ﻛﻪ ﺍﺯ ﻳﻚ ﭘﻴﺸــﺮﺍﻧﻪ ﭘﺮﻗﺪﺭﺕ 12 ﺳــﻴﻠﻨﺪﺭ ﺑﺎ ﭼﻴﺪﻣﺎﻥ W ﺑﻬﺮﻩ ﻣﻰﮔﺮﻓﺖ ﺗﺎﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺗﻤﺎﻡ ﺷــﺎﺧﺼﻪﻫﺎﻯ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﻧﺴــﻞ ﻗﺒﻠــﻰ ﺁﻥ ﺑﻪ ﻭﺿﻮﺡ ﺩﺭGT V8 ﺟﺪﻳﺪ ﺍﺭﺗﻘﺎ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩﻩﺍﻧﺪ، ﺑﻪ ﺑﻴﺎﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﺗﻘﺮﻳﺒﺎ ﺟﺎﻳﻰ ﺩﺭﺁﻥ ﻧﻤﻰﺗﻮﺍﻥ ﻳﺎﻓﺖ ﻛﻪ ﺍﺯ ﭼﺸــﻢ ﻃﺮﺍﺣﺎﻥ ﻭ ﻣﻬﻨﺪﺳــﺎﻥ ﺑﻨﺘﻠﻰ ﺩﻭﺭﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ، ﺍﺯ ﺑﻬﻴﻨﻪ ﺳﺎﺯﻯﻫﺎﻯ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺩﺭ ﺑﺪﻧﻪ ﺗﺎ ﺍﺭﺗﻘﺎﻯ ﺗﻮﺍﻥ ﭘﻴﺸــﺮﺍﻧﻪ ﻫﺸﺖ ﺳــﻴﻠﻨﺪﺭ ﺟﺪﻳﺪ، ﻗﺎﺑﻠﻴﺖﻫﺎﻯ ﺣﺮﻛﺘﻰ ﻭ ﺣﺘﻰ ﻛﻴﻔﻴــﺖ ﻣﻮﺍﺩ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﻫﻤﮕﻰ ﻳﻚ ﺩﺭﺟﻪ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺪﻝ ﻗﺒﻠﻰ ﺩﺭﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩﺍﻧﺪ.

ﻛﺎﻧﺘﻴﻨﻨﺘﺎﻝ GT V8 ﺟﺪﻳﺪ ﺍﺯ ﭼﻬﺮﻩ ﺗﺎﺯﻩﺍﻯ ﺩﺭ ﻗﺴــﻤﺖ ﺟﻠﻮ ﺳﻮﺩ ﻣﻰﺑﺮﺩ، ﺟﻠﻮ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﺰﺭگﺗﺮ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺗﻘﺮﻳﺒﺎ ﺑﻪ ﺷﻜﻞ ﻣﺴﺘﻄﻴﻞ ﺑﺎ ﺯﻭﺍﻳﺎﻯ ﻣﻨﺤﻨﻰ ﻭ ﻧﺮﻡ ﺩﺭﺁﻣﺪﻩ ﻭ ﻭﺭﻭﺩﻯﻫﺎﻯ ﻫﻮﺍﻯ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺳــﭙﺮ ﻧﻴﺰ ﺑﺎ ﻃﺮﺣﻰ ﺑﺮﺟﺴــﺘﻪ ﺷــﻜﻞ ﮔﺮﻓﺘﻪﺍﻧﺪ ﺗﺎ ﭘﺮﻭﻓﻴﻞ ﻳﻚ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯ ﭘﺮﻗﺪﺭﺕ ﺁﻥ ﻫﻢ ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﺑﻨﺘﻠﻰ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺗﺪﺍﻋﻰ ﻛﻨﻨﺪ.

ﺑﻨﺘﻠــﻰ ﻛﺎﻧﺘﻴﻨﻨﺘﺎﻝ 2013 GT V8 ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻛﻤﻚ ﻓﻨﺮﻫﺎﻯ ﺟﺪﻳــﺪ ﺑﺎ ﺍﺻﻄﻜﺎﻙ ﻛﻢ ﺭﺍﺣﺘﻰ ﺩﺍﺧــﻞ ﻛﺎﺑﻴﻦ ﺭﺍ ﺍﺭﺗﻘﺎ ﺩﺍﺩﻩ ﻭ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﭘﺬﻳﺮﻯ ﻛﻠﻰ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻳﺴــﻪ ﺑﺎ ﻣﺪﻝ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺷــﺪﻩ ﺍﺳــﺖ. ﺍﻓﺰﻭﻥ ﺑﺮ ﺍﻳﻦ، ﺩﻭ ﺁﭘﺸﻦ ﺩﻳﮕﺮ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻯ GT V8 ﺟﺪﻳــﺪ ﺩﺭ ﺩﺳــﺘﺮﺱ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻮﺩ، ﺩﻳﺴــﻚﻫﺎﻯ ﺳــﺒﻚ ﻭﺯﻥ ﺑﺎ ﺧﻮﺭﺩﮔﻰ ﻛﻢ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﺳــﺮﺍﻣﻴﻚ/ﻛﺮﺑﻦ ﻛﻪ ﺑﺰﺭگﺗﺮﻳﻦ ﺩﻳﺴﻚﻫﺎ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫــﺎﻯ ﺗﻮﻟﻴــﺪﻯ ﺟﻬﺎﻥ ﻫﺴــﺘﻨﺪ ﻭ ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻨﻈﻴﻢ follow-to-stop ﻛــﺮﻭﺯ ﻛﻨﺘﺮﻝ ﺑﺎ ﺭﺍﺩﺍﺭ ﺑﺮﺩ ﺯﻳﺎﺩ ﻛﻪ ﺗﺮﺍﻓﻴﻚ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﻭﻯ ﺧــﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺁﻧﺎﻟﻴﺰ ﻣﻰﻛﻨﺪ ﻭ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ، ﻣﻴﺰﺍﻥ ﮔﺎﺯ ﻳﺎ ﺗﺮﻣﺰ ﺭﺍ ﻛﻨﺘﺮﻝ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ.

ﺷﺎﺳــﻰ ﻭ ﺑﻴﺶ ﺗﺮ ﻗﺴــﻤﺖﻫــﺎﻯ ﺑﺪﻧــﻪ GT V8 ﺍﺯ ﻓﻮﻻﺩ ﺳــﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩﺍﻧﺪ ﻛﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﻛﺎﺭﺑﺮﺩ ﻭﺳﻴﻊ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻡ ﺩﺭ ﺑﺮﺧﻰﭘﻨﻞﻫﺎﻯ ﺑﺪﻧﻪ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﮔﻞﮔﻴﺮﻫﺎﻯ ﺟﻠﻮ ﻭ … ﻧﻴﺰ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺩﺍﺷﺖ. ﺩﺭ ﺯﻳﺮ ﻛﺎﭘﻮﺕ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻛﺸﻴﺪﻩ ﺍﻳﻦ ﻫﻴﻮﻻ، ﻗﻠﺐ ﺗﭙﻨﺪﻩ ﭘﺮ ﻗﺪﺭﺕ ﺑﻨﺘﻠﻰ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﺮﺧﻼﻑ ﮔﺬﺷــﺘﻪ ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﻫﺸﺖ ﺳﻴﻠﻨﺪﺭ ﺧﻮﺭﺟﻴﻨﻰ ﺑﻪ ﺣﺠﻢ ﭼﻬﺎﺭ ﻟﻴﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﻰ ﺗﻮﺍﻧﺎﻳﻰ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺑﻴﺸﻴﻨﻪ ﻗﺪﺭﺗﻰ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ 507 ﺍﺳــﺐﺑﺨﺎﺭ ﻭ ﮔﺸــﺘﺎﻭﺭ ﻋﻈﻴﻢ 660 ﻧﻴﻮﺗﻦﻣﺘﺮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻟﻄﻒ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﻮﻳﻴﻦ ﺗﻮﺭﺑﻮ ﺩﺍﺭﺩ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﺍﻳﺪﻩﺁﻝ ﺑﻪ ﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ ﺳﺮﻋﺖ 290 ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭﺳﺎﻋﺖ ﺭﺳﻴﺪﻩ ﻭ ﺷﺘﺎﺏ ﺍﻭﻟﻴﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﺳــﺮﻋﺖ 100ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﺣﺎﻝ ﺳﻜﻮﻥ ﺩﺭ ﻛﻢﺗﺮ ﺍﺯ ﭘﻨﺞﺛﺎﻧﻴﻪ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻛﻨﺪ.

ﺩﺭ ﻧﻤــﺎﻯ ﻇﺎﻫﺮﻯ ﻧﻴﺰ GT V8 ﺟﺪﻳﺪ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﻰ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﻮﺩ ﻣﻰﺑﻴﻨﺪ، ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﺟﻠﻮ، ﻣﻴﻠﻪﻫﺎﻯ ﻣﺸﺒﻚ ﺟﻠﻮ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻭ ﻭﺭﻭﺩﻯﻫﺎﻯ ﻫــﻮﺍﻯ ﺯﻳﺮ ﺳــﭙﺮ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﻣﺸــﻜﻰ ﺭﻧﮓ ﺁﻣﻴﺰﻯ ﺷــﺪﻩﺍﻧــﺪ. ﺭﻳﻨﮓﻫﺎ ﺩﺍﺭﺍﻯ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﺑﺰﺭگﺗــﺮﻯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ 21× 9,5J ﺍﻳﻨﭻ ﻫﺴــﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗﺎﻳﺮﻫــﺎﻯ UHP (ﻋﻤﻠﻜﺮﺩ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺑﺎﻻ) Pzero ﭘﻴﺮﻟﻰ ﺭﻭﻛﺶ ﺷــﺪﻩﺍﻧﺪ. ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﺗﻌﻠﻴﻖ ﻧﻴﺰ ﺍﺯ ﻧﻮ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﺁﻥ ﻛﺎﻫﺶ ﻳﺎﻓﺘﻪ، ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﻋﻘﺐ ﻧﻴﺰ ﺧﺮﻭﺟﻰ هـﺎﻯ ﺩﻭﺑــﻞ ﺍﮔﺰﻭﺯ ﭘﻬﻦ ﺗﺮ ﺷــﺪﻩﺍﻧﺪ ﻭ ﺩﻳﻔﻴﻮﺯﺭﻫﺎﻯ ﺟﺪﻳﺪ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺳــﭙﺮ ﻋﻀﻼﻧﻰ ﻋﻘﺐ ﺩﺍﺭﺍﻯ ﺗﻨﻈﻴﻤﺎﺕ ﻣﺘﻔﺎﻭﺗﻰ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺳﺮﻋﺖﻫﺎﻯ ﺑﺎﻻ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺁﻳﺮﻭﺩﻳﻨﺎﻣﻴﻜﻰ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺑﺨﺸــﺪ.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تلاش ما انتشار عکس و کلیپ های وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه مند و ارائه خدماتی مفید در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم. افتخار می کنیم که همراه ما باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 889
  • بازدید سال : 21,216
  • بازدید کلی : 223,772